Friday, 15 July 2016

Invitations



Assalamualaikum. Hai koranggg!!! Selamat Hari Raya, Maaf zahir dan batin. Hehh bertahun jugak lah tak berblogging ni kan. Tuptap tuptap dah bulan Syawal. Dah Raya dah. Hahh amacam raya korang? Duit raya banyak tak? Kalau banyak meh hulur sini sikit hehehe.

Setelah sekian lama tak cocet cocet kat sini, rupanya esok dah dua dekad aku hidup di bumi bertuah ni. Syukur Alhamdulillah, Allah swt masih beri peluang untuk aku bernafas di dunia ini.

Memandangkan esok birthday girl, so alang-alang rumah kitew buat makan makan Aidilfitri sikit untuk bopreng boprengsss jemmai kita datang beraya kat rumah Puchong. Aicehhh boprenggsss :P Sekali lah selebret befday girl ni. She's gonna turns 20th tomolowwwww yeayyy *tepuk tangan gaissss* Tamat sudah TEEnagers aku huhuhuhu. Buat hari Ahad sebab sekali terus dengan geng2 adik aku. Btw kalau buat Sabtu pun tak sempat nak mengemas memasak apa semua.

Jemputan semua sudah selesai ditebarkan ke seluruh pelusuk rakyat tempatan. Aku bagitahu kat ibu dalam 10 rang plus plus yang akan serbu datang nanti. Geng adik aku pun tak kurang ramai jugak. Hakak kawasan la katakan. Sekali jemput pun dah ramai konco-konconya.

Untuk side aku, aku dah jemput satu kelas datang. Sampai sis Mekna and sis Akma sanggup cancel nak kerja partime weekend ni. Hahhh tu diaaa. Nampak tak kuatnya pengaruh sis Hana ni hahaha. Aku jemput jugak budak NWS yang lain. Nws 3 macam Myra, Mirul, Faris and Ihsan. Pastu geng roomates lama aku sekali. Geng SUKIPT gegirls pun aku jemput jugak. Zul mecha pun aku invite jugak, sebab dia banyak jugak tolong aku dulu. Budak course PIC pun aku invite. Shadow aku jemput, Ichibukai *a.k.a parkour and freerun trainer a.k.a current lovely crush* tu pun aku jemput jugak. Gila kau aku tak jemput?! Dalam list invitation aku, Ichibukai la yang paling aku harapkan sangat datang hari Ahad ni. Cmon laa, sapa taknak crush dia datang raya umah kan hahahaha.

Tu baru geng2 GMI. Ex classmates form five Esempi dulu pun aku jemput jugak. Tu pun kalau weekend ni dorang ada kat Puchong laa. Confirm crowded gila rumah aku nanti. Tulaa susah jugak jadi hakak kawasan ni. Femess sangat ~ ~ ~

Sekarang ni just tunggu hari Ahad ni je. Deborr pulak tunggu hari Ahad ni. Debor dia macam nak naik pelamin kahwin kau tahu!! Heeee ~~~
Jemputan pun acah macam nak buat kenduri besar, mana tak nya deborr kemahenn hahaha. Semoga majlis jamua makan-makan Aidilfitri Ahad ini berjalan dengan lancar dan moga dipermudahkan juga segala urusannya. Amiin :)

Okay gaiss tu je laa nak bebel kat sini. Nanti kiteww update lagi ye. Assalamualaikum. Lots of love from Hana si kurus keding tinggi lampai nak mampusss macam victoria secret's model hahaha


0 Komentar:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi menerjah ke ruangan saya kali ini.
Anda diwajibkan untuk komen. Amaran keras!
*ceh tipu je HAHA =P*