Friday, 20 February 2015

Kulaan Pahang


Assalamualaikum.

Ssup peps? Miss me huh? Hahahahaha. Aku kat Jengka 11, Pahang sekarang ni. Semalam ada kenduri cukur jambul untuk sedara aku yang latest. Sedara yang ke berapa tah aku tah ingat, sebab dah ramai sangat anak sedara yang kecik kecik ni. Aku pulak merupakan cucu sulong dalam keluarga ni, so agak confuse nak kira adik sedara nya yang makin bertambah dari bulan ke bulan.

Sekali makcik makcik kau pregnant berjemaah, maka keluar pun berjemaah lerr. 

Dan aku pulak makin jarang nak involve dengan majlis keluarga ni disebabkan kesibukkan sebagai student di IPTS. Paling sedih bila aku tak dapat ikut kulaan pergi Kelantan, paktam aku nikah kat sana, last year. Sedihh worhhh. Aku tak dapat join sebab clash dengan PBL German and individual presentation for English MPU. Ini first time aku tak join majlis kulaan besar nesaran macam ni. Huhu nasib badan lah jadi perantau. U_U

Esok, Sabtu dah nak balik Puchong semula. Rasanya kami akan gerak malam kot. InshaAllah. Semoga perjalan pulang kami sentiasa selamat dan dijauhkan dari musibah. Amin. :)

Ini jelaa kot yang aku nak bebel kat sini. Takde cerita best pon sebab balik Puchong nanti aku akan busy mengadap assigment yang bergunung ganang untuk disiapkan sebelum bulan Mac ni. GMi saje je bagi student cuti lama lama sampai awal bulan Mac. IPTA/IPTS lain semua cuti 4 hari je. Sekali hahhh hambekk kauu...assigment macam nak buat projek seorang jurutera yang prifesional kauu dia bagi. HAHAHA.

okay that's all. Chiou!

*p/s: Next movie need to watch>>> Kingsman : The Secret Service. I wanna watch it with my Justin Timberlake! Hiehiehiee ^3^ Alhamdulillah dia dah sihat dari demam denggi. :D

4 Komentar:

  1. Wahhhh sambung stdy dah ya, aduduhhhhh ketinggalan jauh dah nampaknya akk ni hahahaha...i'm soooo busy...hope u're doing fine, akk ada follow hanna thru insta hiks ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. eheheheh ha ahh. hahah. Thanks for followed. And I've done followed u back. :)

      Delete
  2. "kulaan" ? farhana banjar ek? ana banjar hehe. nak tgk kingsman jugak rawrr~ hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah.actually keluarga ayah yg keturunan banjar. Farhana Melayu je. boleh la tahu sikit2 bahasa banjar ni

      Delete

Terima kasih sebab sudi menerjah ke ruangan saya kali ini.
Anda diwajibkan untuk komen. Amaran keras!
*ceh tipu je HAHA =P*