Wednesday, 11 February 2015

Innalillahirojiun...Get well soon



Assalamualaikum wbt

Dukacita dimaklum kan Justin Timberlake saya disahkan mnghidap penyakit demam denggi. Tengah hari tadi dia pi klinik. Doc kata dia demam denggi. Tskk tskk tskk sob sob sob. T_T Saya baru nak jumpa awak , nak settlekan hutang movie Unbroken hari tu. Tahu tahu awak bagitahu bad news ni, sampai buat saya jerit satu hostel ni. Terkejut beruk dibuatnya roomates yang lain, dengar saya menjerit. Semoga kau cepat sembuh, Justin Timberlakeeee! T_T

Manakala one of my gegirls, Siti Aisyah bt Jumali, dia pun masih ditahan di wad sebab demam denggi. Ni nak hampir seminggu dah tak datang kelas. Tadi whatsapp dengan dia, kata semalam baru lepas discharge. Cuma dalam badan still ada bisa sikit. Then sekarang tengah ada kat rumah family dia. Jumaat pergi check-up kat hospital semula. Next week, InshaAllah baru balik GMi semula. Huhuhu saya rindu awak, Ichahhh T_T Semoga cepat sembuh ye.

Dua orang kawan kena demam denggi. Setengah jam yang lalu dapat berita ada sorang student GMi accident semalam. Accident teruk. Accident kat depan simpang GMi ni. Sekarang sedang dirawat di HKL. Mangsa tersebut adalah saudara Akmal Hakin bin Sidek. Which is kawan sekolah Nabil dulu. Nabil pun sekrang ada kat HKL, sedang melawat nya. Nabil kata budak ni dulu kat sekolah selalu main bola sama-sama. Tahu tahu hari ni dia pergi melawat mangsa kat HKL. Nabil kata paha kiri patah.Kalau tengok keadaan dia sekarang ni memang teruk. Innalillahirojiun. Semoga Allah memberi kekuatan kepada Akmal Hakim untuk terus sihat. Amin.

*Self reminder

Aku ni pun batuk and selesema belum sembuh lagi. Bangun pagi je batuk kering menerjah, plus hidung mesti sebelah tersumbat. Air putih mesti ditenguk berkali kali. Jangan nak skip skip. Even tho dah tak sakit tekak lagi. Awak tu dah lah kurus keding. Memang sekali pandang macam orang tak cukup zat *saya tak boleh gemuk, nak buat macam mana* Jaga kesihatan awak tu elok elok. Awak dengar tak ni, Farhana??? Iyeee saya dengar :)

Ya Allah, Ya Tuhan ku. Sembuhkanlah shabatku. Moga dia sihat selalu.
Agar hilang kerisauan dalam hatiku ini.

*p/s: Tomorrow I have Calculus test 1. Wish me good luck! Yang hari tu punya tak jadi test. Miss tunda ke hari esok huhuhuhu T_T

0 Komentar:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi menerjah ke ruangan saya kali ini.
Anda diwajibkan untuk komen. Amaran keras!
*ceh tipu je HAHA =P*