Wednesday, 4 December 2013

Last paper, last day of school in my life :')


salam rabu, salam sejahtelahi ya semua nya. *slang cina Johan Rajalawak*

Hari ni, hmmm... hari ni ye? HUHU. okay. *feeling sedih cehh* Okay take a deep breath

Hari ni macam macam aku rasa. Rasa happy sebab hari ni last paper, lepas ni tak payah nak fikir pasal sekolah, tak payah pikir pasal crush yang dah memang sediakala crush pun *acano tuhh -.-* , tak payah nak usha-usha, curi-curi pandang Haziq lagi *ehh terMENTIONED pulak :P* tak payah nak rushing bangun pagi-pagi pergi sekolah, tak payah fikir pasal homework Maths and Addmaths yang bertimbun timbun dari Sir Kugahn and Pn Junaidah. *they're the awesome Mathematics teacher ever! :D F5's favourite*, Tak payah nak pikir time rehat nak makan apa, tak perlu lagi nak pergi tandas semata-mata nak keluar dari class. huhhh banyak lahh kenangan kat Esempi tuhh HUHU :'/

*I'll miss to do this*

Rasa sedih pun ada, sebab lepas ni tak dapat dah nak merasa nasi lemak acik kantin, tak dapat lagi jumpa abang kantin muka poyo tuhh, tak dapat lagi nak berangan duduk kat Titanic kat bawah blok F, tak dapat dah duty sebagai Pengawas yang berdedikasi ni kan, HOHO iyolaa tuu, and paling sedih lah hari ni hari last jumpa kawan-kawan dengan beruniform sekolah. HUHUHU sob sob sob ~

okay, lepas habis dua-dua paper tadi, semua nak autograph, phoroshoot semua bagai. Aku pulak sibuk nak hantar buku teks, tapi aku kena settle kan buku yang tak balut lagi. Haiyooo habis RM4 beli pembalut -.-. Untung batch next year, tak payah balut buku dah sebab kami (batch 96) dah balutkan semua buku. HUHU

Gambar? Ada tapi belum transfer lagi masuk dalam laptop. InsyaAllah akan diuploadkan dengan segera di blog aku ni. So kena stay keep in touch laa dengan blog ni.

Okay so now what? Spm dah habis, sekolah pun dah habis, apa lagi. Party cocktail laaa!!! HAHAH *tak habis-habis dengan 'party cocktail' nya -.-* Lepas ni bolehlah full time die hard cord terhadap Jep Sepahtu. Aku nak tengok semua rancangan tv yang ada Jep Sepahtu yg dah bertimbun timbun aku record tuhh. Hari-hari boleh gelak-gelak tengok Jep. HEHEH *Jep, Jep, Jep never stop* Emm. Aku nak apply kerja kat pasaraya pilihan seisi kluarga tuh, Pasaraya HERO. Nanti nak suruh ayah ambilkan borang, or tak pun aku pergi sana isi sendiri and hantar terus. Kalau dapat aku nak bahagian office hour. Gaji masyukk sehhh. Money money money, come to mama! cha ching cha ching $ $ $ *Ehh negara kita Ringgit Malaysia laa -.-* 

Okay itu sahaja yang hendak diulaskan pasal hari ni. Ohh ya, dear Esempians, I will never forget anyone of you. Forget me not. I love you guys. xoxo :')


0 Komentar:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi menerjah ke ruangan saya kali ini.
Anda diwajibkan untuk komen. Amaran keras!
*ceh tipu je HAHA =P*