Monday, 23 December 2013

#doauntuksepahtu #doauntukjep


Hai you all. Lama kan dah tak update blog. HUHU. Bukannya apa, since dua tiga hari ni macam-macam yang berlaku. Kalau ikutkan nak je tulis kat sini, nak story kat korang semua. Tapi tak tahu nak mulakan ayat macam mana.

Sebenarnya aku masih dalam keadaan yang terkejut lagi. Hari Jumaat hari tuh laa. MLM2013 minggu ke-6 were full of surprises. Macam-macam drama ada. Rasanya korang dah sedia maklumlah apa yang berlaku kan. Malas nak ulas lagi.

Okay *open new tab, buka IG dia, still nothing* sejak dari hari Jumaat lepas IG dia sunyi je. HUHUHU. Kesian dia. Sehari tah berapa kali aku stalk IG dia, nak tengok kot-kot ada post apa apa ke. Tapi sampai sekarang sunyi lagi. Rindu nak tengok punchline dia kat IG. HUHUHU U_U

Blog Kak Zura pon 13 jam yang lalu baru ada entry baru. Baru je habis baca tadi. You know what, i've got the Sepahtu's spirit after read the latest entry. It's like the magical is sparkled on me. As a fan girl of Jep Sepahtu and Sepahtu, kenalah sokong and support dorang. But aku sedih, ada sesetengah manusia ni tak habis-habis nak kecam dorang. Ingat senang ke nak buat lawak. Sepahtu pun manusia biasa jugak. Fikirlah wehh. Jangan tahu nak mengutuk je.

Huhhh Melayu oh melayu. Manusia oh manusia ~_~

Okay let bygones be bygones. Now focus on this week. Tema muzikal komedi. Okay aku rindu nak dengar Mohd Nadzri ni melalak terpekik kedondong. Kekadang aku tetanya dalam hati, dia ni menyanyi ke menjerit? Nak menyanyi pun suara macam petir. Tapi apa pun aku suka jugak hahahah. :D Yang paling aku suka time dia nyanyi lagu Diam-diam Jatuh tangga Cinta. Atotototo, comel je dia. :3


Kepada abang-abang Sepahtu yang handsome2 belaka, good luck and all the best in what ever you guys do. Always remember, kami warga Jeppers, Shuibians, Rahim-ians, Sepahturious sentiasa support korang kiri, kanan, depan, belakang. Jangan mudah putus asa. Remember, Allah SWT is always with you. Kuatkan semangat, go go go Sepahtu!!!


KEEP 
CALM 
AND 
VOTE 
SEPAHTU

"Jadilah peminat yang bijak, bukannya perosak "...:::Kak Zura:::...

"Forget the haters 'cause somebody love yaaaa".....:::Miley Cyrus - We Can't Stop:::....

Ohh ya lupa pulak nak cakap. Jom trendingkan #doauntuksepahtu #doauntukjep kat twitter korang. Jom banjirkan TL korang dengan tweet #doauntuksepahtu #doauntukjep . Kasi followers korang juling baca tweets korang. Hahahah. Once a Jeppers, always a Jeppers!!! :D

2 Komentar:

  1. Hi farhana hahahaha doa untuk jepp :D
    Kenapa what happen to jepp? Sbb minggu lepas punya performance eh? Hm 4get the haters ;) huhu.
    What? Muzikal komedi? Wow mesti best gila ah huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha'ahh. HUHU. saya terima banyak komen negatif *cehh macam saya pulak yg artis* Ha'ahh admin fan club dia yg bgtau tema muzikal komedi.

      Delete

Terima kasih sebab sudi menerjah ke ruangan saya kali ini.
Anda diwajibkan untuk komen. Amaran keras!
*ceh tipu je HAHA =P*