Friday, 8 November 2013

SPM or Jep ?


*hehhh saja je enlarged kan gambar ni*
SPM or Jep. HAHAHA. Both of them, of course! :D Well, sebenarnya nak je aku buat entry pasal Jep. Tapi aku tengah tahan daripada melakukannya. Takpe lah aku terjah blogger lain yang khas pasal Jep. Huhhh. Ni pun aku tahan-tahan nak taip pasal Jep. Karang tak pasal-pasal kat sini jugak aku meroyan pasal Jep. Okay tak boleh panjang-panjang, nanti overdose pulak kat sini. :P
Okay nak study Maths and Addmaths. Lama dah otak ni tak mengira. *yeke otak aku mengira? Bukan calculator ke yang mengira? * LALALALA kbai ~

p.s: Don't forget tonight. MLM 2013. Yeahhh Sepahtu !!! :D *dah cakap dah. Meroyan dah budak ni -.-*

0 Komentar:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi menerjah ke ruangan saya kali ini.
Anda diwajibkan untuk komen. Amaran keras!
*ceh tipu je HAHA =P*