Sunday, 13 October 2013

wattpad, the best place for reading



Well, as I had said it before, I have too continue my reading at wattpad.com so that I can improve my English knowledge. The first story that I had read was Crush, No, Crushed by monkeybaby7 *huh pelik nya nama -.-* 

Aku jumpa cerita tuhh pun sebab jari ni mengatal sangat searched perkataan crush kat search engine wattpad tuh. Then jumpa lah cerita tuh, then aku pun baca sampai khatam. Cerita dia best, sangat sangat best. Kisah dia macam aku juga, mengaku ada simpan persaan suka terhadap crush. Tapi cerita dia lagi sedih. Orang kata "hujan di tengah hari" gitu lah. Last-last crush dia mati sebab ada penyakit keturunan. HUHU. Sob sob sob. Kesian dia. Kalau aku macam dia, mahu tak nya aku meroyan meraban 24/7. HUHU. *hehhh drama lah kau ni!* 



Sekarang ni aku tengah baca The Best Thing For Me by LaurenJ22. Cerita ni kelakar lah jugak sebab Emma *lead role* ni kalut and pelik sikit. Macam aku lah jugak. HEHE. Sekarang ni tengah baca bab 17. Nanti nak habis kan sebelum SPM.

Okay, aku membebel apa pasal wattpad ni pun bukannya korang tau pun kan. So, apa kata korang terjah sendiri website tuh. Bagi yang ulat buku tuh, mesti suka. Banyak cerita best best boleh baca free free. Tak perlu susah payah nak beli kat MPH or Popular.

Okay thanks sebab sudi meluangkan masa pada entry kali ni. kbai ~

0 Komentar:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi menerjah ke ruangan saya kali ini.
Anda diwajibkan untuk komen. Amaran keras!
*ceh tipu je HAHA =P*