Monday, 7 October 2013

Make It Shine



Hey peoples and my dear kaki skodeng. HAHA. Semalam tak sempat nak ber-blogging. Kinda busy studied. After checked my saps (online results), I need to double and triple my time to study. Can you see above that, my Spm countdown. The number getting become smaller and smaller. So it's time for ajaja fighting! *chayok chayok! >_<*

Ughh... oh man. My Agama Islam is very very terribly decline. *eh betul ke english aku ni?* Jatuh merosot. Jatuh bergedebak-gedebuk tah berapa nak tangga tah. Mesti ustzah Alniza aku yang kiut miut tu mengamuk dengan Trial aku ni. HUHU. Rasa malu and hina sebab nama je Islam tapi subjek Pen.Islam pun susah nak se-core. Lagi-lagi part bacaan/tanda Tajwid. Kena lebih focus kat situ. HUHU. v_v Lepas ni kena rajin buat soalan Spm and SBP. Kena rajin rujuk dengan ustazah macam mana nak memburu A+ dalam subjek Pen.Islam. Kena rajin bertanya, tamau malu-malu or pretending to understand. But inside, I have 1001 questions.

Okay not only for my Pen.Islam, but also to Addmath, the killer questions. *Duhh absolutely it is.* Last mid year exam, aku lulus Addmaths. *lulus pun dah kira bersyukur tau* Tapi Trial aku jatuh berguling-guling 12 anak tangga. Huhhh...aku boleh score tapi tulah kan, aku ni manusia biasa yang tak pernah lari dari buat kesilapan. Banyak yang aku careless. Salah simbol lah, salah tulis jawapan lah. Bukan nya kau tak tahu langsung nak jawab soalan tuhh, tapi tak faham soalan. Rumus pun sudah diberi tapi tak tahu nak guna. Hapelahh. *ketuk diri sendiri*

Also to my English subject. I have to give more attentions for my grammar. I have to make sure that my grammar is okay. No more Oh My English and broken English. So, aku kena jadi ulat buku semula di wattpad.com untuk increase kan English aku. Reading Anis's blog also can help me improve my English. So, Anis *I know you reading this right now* keep update more interesting story okay. I would love to add your blog as my daily readings. *erhhh betul ke grammar aku ni -.-* Maybe I should be collaborating with her to amend my grammar in every essay that I've made in exams. Can I, Anis? HEHE =D

Well, that's all for today.From now, I've to more study and less blogging. HUHU. But I'll try to keep update and curi-curi online. HEHE. Okay wish me good luck and pray for all the 96's. dup dap dup dap...


You don't have to be afraid to put your dream in action, you never gonna fade you will be the main attraction~Victoria Justice~