Sunday, 27 October 2013

Imma Jeppers!!!





Hey pepps. Miss me? No? okay. I'm sorry for not blogging for this week. Kinda busy with my study. Well, as you see at my countdown above, just a week SPM will get start. Oh man...pray me for the good health. Tak demam demam. HUHU *takut pula*

Okay okay. Study kuat sangat. So Jep menjadi tempat utk aku lepaskan tension belajar. Google anything about him, watched all Karoot komedia, Super spontan. HAHAH aku record semua show dia. HUHUHU.

Okay. next Friday final Super Spontan 2013. No more Semut Sentap and Ketam Konfius. Individuals battles. Ohhh Jep meneruskan perjalannya berseorangan. Nak saya temankan tak? HEHE gatey ya mu. :P

Next Friday aku nak topup banyak banyak, nak undi Jep. Aku akan pastikan Jep menjadi juara Super Spontan 2013. Ohhh  mesti dia. Bukan orang lain. HUHUHU. Lawak plus handsome. Perfect boyfriend everrrrr!!!!

Okay to all finalis Super Spontan 2013, Nabil, Yus, Tauke, Rahim, Johan and of coz to my lovely Jep *heyy gediknya kau!* I wishing you guys good luck and dont stop makes peoples laugh till our stomach get pains. To Mohd Nadzri , Jep teruskan hiburkan hati saya dengan lawak jenaka anda. I'll be your Jeppers foreverrrrr!!!!!

KEEP 
CALM 
AND 
VOTE 
JEP SEPAHTU

0 Komentar:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi menerjah ke ruangan saya kali ini.
Anda diwajibkan untuk komen. Amaran keras!
*ceh tipu je HAHA =P*