Friday, 18 October 2013

Fashion Show



Haloooo. Hari ni kat sekolah rehearsal yang kedua pula. Practice sekali mana cukup, kena bagi betul-betul perfect baru istiadat tuh cun! Memandang kan budak-budak kat sekolah aku tuhh payah sikit nak control, so latihan yang betul-betul serius perlu di lakukan. Nanti sampai UPM esok, takda lahjadi barai. HUHU

Fuhhhh penat wehh. Bukannya penat berlari tapi penat berdiri depan cermin main lilit-lilit tudung. Banyak juga vid yang aku click kat youtube tadi. Observe dorang punya style melilit tuhh. Macam-macam dah aku try. Sampai nak tercekik leher dibuatnya. Nak tahu macam mana style aku lilit esok, just wait and see okay HAHAHA. Nanti lepas habis istiadat graduasi esok, aku upload gambar outfits aku.

"These battle scars don't look like they're fading, don't look like they're ever going away,
They ain't never gonna change, these battle..."

Ughhhh...syok sangat mengayakan baju kurung and lilit-lilit tudung sampai lupa nak makan. Patutlah perut ni tak habis-habis melalak lagu Battle scars. HEHE. =D. Okay guys, aku nak makan, then nak gosok baju and tudung untuk esok, then nak tidur sebab malam ni ada class Chemistry. Oh ya malam ni ada Super Spontan and ada Jep. Yeahhh!!! Kena record ni. HUHU. kbai ~

*Cartoon pun pandai pose macam Yuna.*

0 Komentar:

Post a Comment

Terima kasih sebab sudi menerjah ke ruangan saya kali ini.
Anda diwajibkan untuk komen. Amaran keras!
*ceh tipu je HAHA =P*