Thursday, 26 September 2013

Transfomations



Hello guys, hello my dear stalkers. Surprise!!! *tiru gaya Eric Leong cakap* HEHE. New template, new skin, new background, new layout, everything is new lahh. From combination of brown and beige to white and turquoise.

Penat tau nak tukar semua 'menatang alah' tuhh. Kena pandai main coding sana sini. Huhhh mau tak juling biji mata pandang code ni lama-lama. Salah 'picit' sikit, habis spoilt semua. Nasib baik aku dah masak dengan coding-coding ni semua. Tapi bagi mereka yang tak pandai nak meng-adjust code sana sini, susah sikit lah. Takpa, you all pergi lah 'register' class tutorials nak edit blog. Banyaklah tutorial blog. Tanya je kat Encik Google, setiap pelusuk dunia dia tunjukkan untuk korang. HEHE.

Aku biasanya 'makeup' kan blog aku ni pakai class tutorial blog kak Farah yang chubby ni. Aku tak pernah miss dia punya class tutorials. *iyeke awak ni?* HEHE aku pilih yang mana yang aku nak edit jelaa. Tapi blog tuhh jelaa satu-satunya aku guna nak 'make over' kan diary aku ni. Sebab arahan dan panduan yg ditunjukkan sangat-sangat best. Btw, blog dia comel colour pink gitu. Perlu ke aku nak berpaling pada blog lain? HEHE

Actually, blog aku ni belum habis makeup lagi. Gambar "Bonjour.Hola" nak kena tukar sebab sekarang theme white and turquoise. Favicon pun kena tukar, button cbox (tapak kaki), nak tambah scrool bar kat "story in my life", birthday sticker pun nak tukar. Ohhh ya nanti aku nak letak sekali gambar crush aku kat side bar. HEHE *eh takda lah. tipu je =P*

Okay saja je nak tukar sebab dah lama nak tukar. Sebelum puasa lagi nak tukar tapi macam-macam kekangannya. HUHU. Tinggal sedikit sentuhan je lagi, nanti siaplah 100%. Okay aku nak berguling-guling atas katil kejap. Sakit pinggang wehh duduk depan laptop ni lama-lama. Malam ni ada solat hajat untuk calon PMR and SPM. See you there. Adiosss~