Sunday, 22 September 2013

Crash Course Physic


            

Hola. I feel extremely, physically, mentally tired now. And felt so sleepy *tapi tetap tahan nak update blog* Hari ni aku ada class crash course Physic. Ini kira crash course pertama aku lah. Usually, hari ahad aku pergi class Sir Kugahn, pukul 10 am sampai 1 pm. Tapi hari ni aku pergi PTSB, pukul 10 am - 4pm. Perhhh 6 jam rushing semua topic physic and 6 jam duduk dalam air cond. 3 jam pertama aku still segar bugar lagi nak belajar. Masuk pukul 3-4 badan dah lemau dah. Energy also decreases. HUHU

Ramai gila budak datang. Gabungan 3 kawasan. P. utama, bandar puteri and bandar kirara. Huhhh. Ramai orang, suasana jadi bising lahh. Dorang ni kalau tak bercakap mati agaknya. -__-

Balik pula ibu ambil, sekali sehala ke Puchong Prima. Nak ke Puchong Prima sebab nak tukar baju. Malam tadi jejalan dgn family kat uptown sana tuh, beli baju T90. Time beli tuhh aku main rembat je mana aku nak. Tak tengok saiz pun. Sampai rumah, try kecik pula. Singkat pula tuhh. Aku dah la tinggi. Pakai baju singkat-singkat ni, macam orang tak cukup kain je. So, tulahh petang tadi pergi sana balik tukar saiz.

Perhh pergi sana cuaca macam kat padang pasir je. Panas gila, terbakar kulit aku. Huhh. Nasib baik sebelum pergi tuition tuhh aku dah sapu SPF 17. HUHU.

Okay aku nak makan, then nak mandi, then nak tidur, then esok nak pergi sekolah, then nak jumpa crush. Biasanya hari ahad aku jumpa dia kat class Sir Kugahn, tapi hari ni tak pergi. HEHE. *gatallah awak ni, Farhana =3 * Apa pula agenda sekolah esok untuk budak-budak form 5 ni? Kbai ~