Tuesday, 9 July 2013

Last day of Syaaban


      

Hey pepps! What's up there? First of all I would like to say Happy Ramadan for all Muslims. May this Ramadan be successful for all of us and provide us with good health and wealth. *sila senyum lebar-lebar :)*
Well, sekejap je kan. Bulan July dah puasa. Nanti Raya. Makin lama, makin cepat harinya. SPM pun semakin hampir HUHU ~

Okay, hari ni hari last kita nak makan puas puas, buat benda yang tak patut dibuat. Maklumlah esok kan dah puasa, dah tak boleh buat dah benda-benda mengarut ni semua. Sama lah macam budak-budak dalam kelas aku. Lagi lagi si Azfar tuh. Makin nak puasa ni, makin menjadi jadi. Haiyo! -.-

Orang nak dekat puasa ni, patut mula buat amal jariah, amal kebajikan. Yang si Azfar ni tak. Makin annoying adalah! Semua benda dia nak tiru aku, PEKA, hw sejarah, hw addmath, hw agama. Nak pinjam tu dah lah panggil aku guna nama "FATIMAH". Fatimah mana tah dia kebas nama tu buat panggil aku dalam class. HUHU. PEKA aku dah berzaman dia pinjam, tak reti reti jugak nak hantar balik kat cikgu. Buat apalah dia nak peram lama-lama file PEKA aku tuhh. Tapi, tadi kat sekolah dia kata esok dia janji nak hantar. Hmm... harap kau buat apa yang kau dah cakap Azfar.

Hey, apa aku ni! Cakap pasal orang. Kau pun sama FARHANA! Tak baik cakap pasal orang kat sini. Lagi-lagi kita nak menyambut kedatangan Ramadan lagi beberapa jam jee ni. Kata nak buat amal jariah, nak berubah. Ni apa ni? Haiyo! -.-' . Kesian Azfar, aku cakap pasal dia kat sini. Tersedak juga anak tauke Bawang Merah tu karang.

Today I have so much laughing. Laugh out laugh! Kat sekolah tadi macam-macam ragam ada. Bila teringatkan balik kelakar gila. Absolutely HILARIOUS. HAHA lol :D Bukan Azfar sorang je yg buat peragai pelik, semua boys dalam class aku makin menjadi jadi hari ni. Macam-macam peragai pelik dorang buat. Paling tak tahan yang Hadi dengan Haziq. Tahu lah korang 'sweet couple' dalam class tuh. Hadoyyyy!

*i can't stop laughing :'D*

Boys dalam class aku ni pelik-pelik sikit peragainya. So aku harap korang dapat capture apa yang aku cakap. HAHAHA :P . Tahulah nak puasa dah, sampai macam tuhh sekali dorang sambung kedatangan bulan puasa ni. Hadoi :D.

Aku pun apa kurang nya. Hari ni aku makan banyak. And aku habiskan pocket money aku hari ni. Beli macam-macam jajan. Bawak balik makan time online. Sekarang ni pun aku tengah mengunyah lah ni. *nyumm nyumm dap nyee* Okay that's all for now. Saja je nak update blog. Sorry ehh Azfar aku tulis pasal kau kat sini. And once again I'm wishing Happy Ramadan al-Mubarak to all Muslims.

MAY THE GUIDANCE AND BLESSINGS OF ALLAH BE WITH YOU AND YOUR FAMILY.

p.s: Don't forget about the next Tuesday, ye ^_^