Monday, 20 May 2013

Add Math Dilemma




Addmath oh addmath ~ Haiiyyy pening kepala aku main dengan simbol-simbol plus dengan formula-formula pelik ni. Tak belajar, tak pandai. Dah belajar dah study gila-gila tahap max pun tak pandai juga. Hey hey. Bukan tak pandai langsung cuma ada juga peningkatan kalau terus berusaha. Takda ke masalah yang berkenaan dengan nombor soalan tuh selesai kan sendiri? Ni tak, balik-balik tanya find x, find x, find x. Bosan aku!

Dear Addmath/Math,
I'm sick and tired of finding your "x". Just accept the fact that she is gone. MOVE ON, DUDE!

Hahh marah ni! Sibuk sangat dengan "x" dia tuhh. cari jelaa awek baru *mula merepek -.-* Finally Addmath paper is done. 2 hari aku duk terperap dalam bilik, study gila-gila. Sampai mata kau pun naik juling tengok formula itu ini semua. Hahh HEBAT tak aku study Addmath. HUHU

Nampak karton dalam gambar bawah tuh. HAHAHA. Korang pernah buat macam tuh dalam exam? Dalam class aku belum ada lagi, paling-paling pun buat 'peta semenanjung Malaysia' laa. Tak pun hasil seni lukis yang kreatif-metif tuh. *kretif-metif? apa tuh* HUHU. Kalau aku buat time exam macam tuh, mau taknya terbakar sekolah dibuatnya. Kalau penduduk kg pisang sibuk nak bakar rumah hantu kak limah, ni nanti tak fasal-fasal satu class cakap "kite bakor, kite bakor" plus dengan gaya tangan Shy8. lol ~ *kelaut dah kau berceloteh*



Okay ready for tomorrow. Pen. Islam 1 and Sejarah 3. Aouchh sakit lah jari jemari aku yang comel-comel ni esok. Nak kena tulis esei sejarah panjang-panjang berjela. Mengalahkan karangan BM. Kalau ikutkan hati nak je aku fotostat esei apa yg masuk pastu nanti paste je terus kat kertas jawapan. Kan senang! Ini nak kena tulis, copycate dari buku teks/rujukan. Perhhh~ lenguh jari wehh .__. Tapi apakan daya, kerajaan dah tetapkan formatnya. So I pun lenjan jelaa.

Okay tu jelaa aku nak bebel hari ni. Aku nak buat 'taik mata'. Nanti malam I wanna stay up all night. Cehh mana ada. Malam ni ada class tuition. Kalau aku tak tidur petang nanti malam mata aku steamboat jee. Pastu menguap macam harimau hujan Malaya. Gaumm gitu!. HEHEHE. kbai ~ ;)