Saturday, 15 December 2012

New Assalamualaikum


Hey anda! Ya anda lah. Ya anda.Yang kau toleh-toleh belakang lagi tuh apahal? Jari aku tunjuk kau, kau lah. HUHU. Okay. Cer korang tengok kat atas tuh. Lawa kan? Cantik kan? Indah kan? Aku dah update sikit. Dari yang lama ke yang baru. Yang lama punya bila aku dah publish entry ghaib entah ke mana tah "Assalamualaikum" nya. Menyorot kot. HAHA. Url's image tuh aku jumpa kat blog someone yang comel lote ni. Aku boring dah dengan "Assalaimualikum" aku yang 'invisible' tuh. Then I've found these tutorial . And walaaaa! Le awesome "Assalamualaikum" in every entry. Yeah saya suka, saya suka! *tiru gaya Mei Mei cakap* :D 

Lepas ni kepada stalkers tegar aku, sebelum baca entry bagi salam dulu taw. Lebih afdal dan lebih baik. :) Hehe. Okay nothing to say and goodbye for now. Soon i'll update a new entry okay. Adios ~ ;)